En is gul met gratis testers....
Iedere dag een half uurtje gekke bekken trekken
Nooit eerder lieten foto’s zoveel details zien en overtuiging van de werking van een behandeling en productroutine
Prachtige producten worden in het zonnetje gezet!
Ook plastisch chirurg Frank Niessen doet een boekje open over de weldadige grondstof
Vergeet de klassieke gezichtsbehandeling, dit is The Next Generation;-)
Corné gelooft dat de schoonheidsspecialisten die een beetje van alles doen, niet gaan overleven. Het wordt of wellness of huidverbetering.
Unilever en P&G kiezen voor hervulbare verpakkingen, die bij jou thuis bezorgd en opgehaald worden
De supermarkt, de verduurzaming, de keurmerken
Wat hebben puistjes, schimmels en pigmentvlekken met elkaar gemeen? ;-)
Welke artikelen maakten indruk op deze communicatie specialisten?
BeautyJournaal kijkt vooruit en bereidt je alvast voor
BeautyJournaal bespreekt de marketingtrends.