Wat zo al passeerde op onze fanpage!

03:08 - 01:52
luistertijd 03:08 - leestijd 01:52

Wist je dat BeautyJournaal een fanpage heeft en dat we daar vaak met alle volgers en BJ-lezeressen de grootste lol hebben? Laten we je eens een tip van de sluier geven en vertellen wat er zoal de revue passeert:

DE SELFIE

Ons artikel over zwoel in de camera kijkende jongens en meisjes met als enige doel hun self image en gevoel van eigenwaarde op te krikken, heeft de tongen los gemaakt. Zo hebben Alexandra en Anja inmiddels een persiflage van hun eigen smoeltje vrijggegeven:

Ze moeten nog even door oefenen, maar dan komt het vast goed. En verder zijn we inmiddels te weten gekomen dat er naast selfies ook onesies bestaan, en zelfs elevensies. De onesies zijn kekke huispakken. Elevenies, dat moet Alexandra ons nog maar eens uitleggen….

 

COLOR YOUR HAIR…

Monique roept al geruime tijd dat ze ook pastels in het haar gaat gieten. Het is er nog niet van gekomen, hoe trendy het nu ook is. Bekijk ons trendmagazine INSPIRE 3 maar eens. Maar we kunnen het niet nalaten om je regelmatig van haartrendinspiraties te voorzien via onze fanpage. Vandaag in de aanbieding, lekkere volle blonde lokken, nieuwe dipdye technieken bij de show van Rodarte voor AW 2013-14 en een trend waar ik meer kappers nu toch ook op zie inspelen: supercurls – geen gewone maar echt supergrote!:

En passant ontstond er ook een discussie over de verpakkingen van haircare producten en de teksten. Verpakkingen zien er vaak het zelfde uit, waardoor je als brildrager onder de douche de verkeerde pakt (conditioner ipv shampoo) en de teksten zijn nooit leesbaar want in te kleine letters en er staat zoveel tekst op dat je niet meer begrijpt waar het nu eigenlijk voor is en hoe het werkt. Een slag om te slaan, beste haircare verpakkingsindustrie! In deze review van overigens heerlijke producten zijn we er ook al eens over heen gekukkeld.

En alexandra vertelt dat ze ‘een douchebril, een wc-bril – no pun intended- een keukenlaatjesbril, een fietstasbril, een jaszakbril en een televisiebril heeft’, en dat ze ze ‘altijd kwijt’ is……

Meldden we nog dat we momenteel verdrinken in een enorme hoeveelheid persberichten die maar binnen blijven stromen. Hoezo crisis! De product-introductie kraan staan verder open dan ooit!  En dat vrouwen zich spontaan aanmeldden om te komen typen op de redactie…..al moeten ze er twee uur voor in de trein zitten!

Een tot slot nog wat SNOEPJES VAN DE DAG…….

Jenna Menard van Clinique vertelde dat felle lippen de trend zijn dit voorjaar, vergaapten wij ons weer aan de ongelofelijke leuke nailstickers van MINX en wensen we vurig dat er weer een distributeur komt voor dit merk in Nederland en hebben we jullie laten delen in de snoepkast van L’Oreal Paris, haar prachtige display voor winkels.

LIKE US AT FACEBOOK – AND JOIN US – TO HAVE FUN!

Lees ook