Toen ik hem jaren geleden voor Adformatie interviewde vond ik het al een aimabele vent met een erg leuke visie op cosmetica, wellness en de retail. De ex-Unilever marketeer reisde ooit voor de multinational als trendwatcher over de wereld en deed zoveel ideeen op dat hij zin kreeg om ze te gaan verwezenlijken. Het werd […]

01:06 - 00:40
luistertijd 01:06 - leestijd 00:40

Toen ik hem jaren geleden voor Adformatie interviewde vond ik het al een aimabele vent met een erg leuke visie op cosmetica, wellness en de retail. De ex-Unilever marketeer reisde ooit voor de multinational als trendwatcher over de wereld en deed zoveel ideeen op dat hij zin kreeg om ze te gaan verwezenlijken. Het werd Rituals. Een winkel vol Aziatisch en inmiddels ook Midden-Oosterse geurbelevingen, met verwencosmetica en schoonmaakmiddelen. Nu ook uitgebreid met wellness kleding voor meditatieve sporten en mooie spa’s in Almere en Knokke. Wereldwijd heeft Rituals inmiddels 100 verkooppunten in tien landen. Mijn laatste aankoop bij Rituals was een tray van namaak zwarte natuursteen met drie mooie flessen: handzeep, afwasmiddel en hand/bodylotion. Uitstekende producten die erg leuk staan in mijn oud-Amsterdamse keuken.

Naast Cloosterman waren ook Marlies Dekkers en Ronald van Zetten (HEMA) genomineerd. Cloosterman won de prijs vanwege zijn vermogen een heel sterk merk neer te zetten, en dat is een feit. Rituals Rules.

Lees ook:

De Infinity handlotion staat standaard op mijn bureau

Lees ook