WellVit claimt de eerste aanbieder in Nederland die zich naast consumenten ook richt op werkgevers die het belang van fitte medewerkers inzien. WellVit zorgt dat „wellness? en „vitaliteit? toegankelijker wordt, waarbij keuzevrijheid en gebruikersgemak staan voorop, zo lezen we in het persbericht. “Met WellVit bereik je een enorme doelgroep: zowel de zakelijke markt van werkgevers en werknemers […]

01:25 - 00:51
luistertijd 01:25 - leestijd 00:51

WellVit claimt de eerste aanbieder in Nederland die zich naast consumenten ook richt op werkgevers die het belang van fitte medewerkers inzien. WellVit zorgt dat „wellness? en „vitaliteit? toegankelijker wordt, waarbij keuzevrijheid en gebruikersgemak staan voorop, zo lezen we in het persbericht. “Met WellVit bereik je een enorme doelgroep: zowel de zakelijke markt van werkgevers en werknemers als de particuliere markt,” aldus de initiatiefnemers Peter van der Boom en Rolf Herman de Groot. Als aanbieder kun je je online aanmelden kiezen voor verschillende segmenten: beauty, bewegen, vitaliteit, ontspanning en persoonlijke ontwikkeling.

Enorm groeipotentieel

Rolf Herman de Groot: “Wellness is de snelst groeiende markt ter wereld. Wij hebben gesignaleerd dat de vraag naar wellness en vitaliteit aan het veranderen is en dat medewerkers van bedrijven en organisaties een grotere waarde hechten aan secundaire arbeidsvoorwaarden die met hun welzijn te maken hebben. WellVit kan een belangrijk onderdeel zijn van een structureel vitaliteitsmanagement programma, waarbij werknemers een persoonlijk budget zélf online beheren. Daarnaast werken we met vouchers, die actiematig worden ingezet” vult Peter van der Boom aan. Als je een voucher hebt gekregen, zet je die via internet om naar een persoonlijk budget en maak je zélf een keuze uit het aanbod
Het platform is inmiddels vanaf 15 juli 2010 online.

Lees ook