shop Clarins UV Plus spf 50 anti-pollution zonnecrème Corine: ‘Clarins UV Plus Anti-Pollution een ultra-fijne textuur heeft, die er ook nog eens voor zorgt dat je make-up beter pakt en langer blijft zitten. Bovendien is het een niet-vette textuur. En het feit dat het dankzij speciale beschermende werkzame stoffen ook beschermt tegen agressieve deeltjes uit […]

02:29 - 01:29
luistertijd 02:29 - leestijd 01:29

Bourjois heeft een serie foundations in de markt gezet die dankzij een fruitige communicatie je ook echt het gevoel (moeten) geven dat je er een perzikhuidje van krijgt. Het ruikt in ieder geval al heerlijk naar fruitjes en die stofjes worden ook duidelijk op de verpakking gecommuniceerd als zijnde ‘gezond’: abrikoos voor radiance, meloen voor hydratatie, appel als anti oxidant en gember voor energie. Bourjois noemt het een vitaminekuur (met een kleurtje dan). Het geurtje is zo weg bij het opsmeren maar het resultaat heeft wel een zachtheid die je ook van deze fruitjes in gedachten verlangt. Ultrafijne structuur, licht gematteerd en egaliserend. Voor 14,90 is dit een prima foundation! Bekijk ook eens dit filmpje van beautyblogster Lushious beauty over dit product.

Chanel Chance is alweer een aantal jaar geleden in de markt gezet voor jonge vrouwen en met succes, want het merk brengt nog elk jaar een zg. flanker uit, een variant op het origineel. Vanaf april 2010 is Eau Tendre te koop en zoals het woord al doet vermoeden, dit is een nog frissere, zachtere versie van Chance. Groenig, licht fruitig, maar ook romig genoeg om je verfijnd te omhullen. Hyacint, jasmijn, iris, grapefruit, wat cederhout en een warme ambertoon. De communicatie rond deze geur is zoals je van Chanel mag verwachten, ronduit adorable. 50 ml kost 60 euro.

 

Gosh heeft in de nieuwe voorjaarscollectie een paar kekke nagellakjes in echte hippiekleuren van intens changeant oranje, parelmoer jadegreen tot steengrijs. Gosh belooft dat de lakjes snel drogen en onmiddellijk dekken. De kleuren zijn zo helder dan ze echt in de stapel post die binnenkwam, er onmiddelijk tussen uit knalden. Eyecathers voor 6,49 (Kruidvat).

Cacharel heeft haar vier meest geliefde parfums in een tasspray verpakt die op een kermislollie lijkt, ofwel een lollipop spray. Amor amor, anais, anais, noa en scarlett. De flaconnetjes bevatten 20 ml en dat is een mooie hoeveelheid aangezien we inmiddels weten dat Hollandse vrouwen vooral graag kleine flesjes kopen. Dus om ze dan ook meteen kek te verpakken is een schot in de roos! Je betaalt er wel voor….20 euro per lollie.

 

 

 

Lees ook:

Lees ook