Hannah krijgt een zusje: de Griekse Juliette, die jouw afspraak bij de chirurg gaat uitstellen....

01:59 - 01:11
luistertijd 01:59 - leestijd 01:11

De eisen die de consument in 2015 aan de specialist in huidverbetering stelt zijn erg hoog. Steeds vaker wordt verwacht dat cosmetische producten en behandelingen dezelfde effecten hebben als plastische chirurgie, vertelt Monica van Ee van hannah SIRC.

De trend is ‘cosmeceuticals’, met hoogwaardige werkzame stoffen die het doel van huidverbetering naar een nog hoger plan brengen. Het is dan ook uitermate spannend dat hannah naast haar eigen fantastische lijn, een compleet nieuw merk in Nederland introduceert:  Juliette Armand, uit Griekenland.

De keuze voor een merk erbij is ontstaan vanuit de vraag van hannah huidcoaches in ons land. Monica van Ee: ‘Zij vragen om intensievere behandelmogelijkheden bij bepaalde specifieke huidproblemen, zoals acne, rosacea en pigmentvlekken met een snel resultaat. Wij beschouwen Juliette Armand als een zusje, of eigenlijk een zielsverwant van hannah. Het sluit perfect op elkaar aan.’

Het merk Juliette Armand is opgericht in 1992 in Griekenland door chemici Michalis Papaefstratiou en Ioulia Armagou. Beiden besloten om hun expertise in te zetten binnen de professionele beautybranche. Het doel is om innovatieve cosmetica te creëren, gebaseerd op uitvoerig wetenschappelijk onderzoek.

Ioulia Armagou, president of Juliette Armand

Monica van Ee: ‘Juliette Armand is een hypermodern, wetenschappelijk innovatief totaalconcept voor beautyprofessionals. Het is gebaseerd op het beste wat de natuur én de actuele wetenschappelijke inzichten op het gebied van huidverbetering te bieden hebben. Via biotechnologie kan het beste uit de natuur beschikbaar worden gemaakt voor huidverbetering. Onze huidcoaches krijgen intensieve trainingen om met de uitgebreide protocollen van Julliette Armand te kunnen gaan werken.

 

Neem voor meer informatie contact op met het hoofdkantoor van hannah in Voorthuizen.

 

Lees ook