Marketingtrends Zakenpraat

Een eigen magazine voor je mooie merk?

Steeds vaker geven luxemerken eigen tijdschriften uit, op papier en digitaal, meldt NRC online dit weekend. ‘Geen reclameblaadjes of aangeklede catalogi maar serieuze bladen of online magazines met een journalistieke toon. Ze worden gemaakt door vaste redacties met ervaren journalisten en een productiebudget waar publieksbladen van dromen. Terwijl betaalde glossy’s dreigen af te glijden tot advertorials met een nietje erdoor, lezen en ogen de nieuwe ‘branded magazines’ als kwaliteitsmedia.’

BeautyJournaal maakt al meer dan twee jaar de prachtigste online magazines voor merken, en sindskort ook trendmagazines van de eigen redactie. Vormgegeven door onze vaste designer Joost la Housse, met ondersteuning van BeautyJournaal’s geweldige communicatieplatform, zowel het nieuwsportal zelf, via onze online media en onze nieuwsbrieven.

BeautyJournaal heeft inmiddels meer dan 25 magazines gemaakt voor mooie merken als Clinique, Clarins, John Frieda, Eau Thermale Avene, Pascaud, noem maar op. Momenteel draaien er magazines met Esthetisch Centrum Amsterdam en BeautyJournaal’s trendmagazine INSPIRE 2 met najaarsmake-up en modetrends.

En kopt de NRC dat ruimschoots budget geschoven wordt? BeautyJournaal produceert en communiceert je merkmagazine voor een meer dan vriendelijke prijs.

Nieuwsgierig geworden? Stuur ons een berichtje zodat we samen kunnen kijken welke strategie het beste gevolgd kan worden: online en offline.

Over deze schrijver

Uitgever

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.