Marketingtrends Zakenpraat

Make-over veiling voor het goede doel: kanker, met Mari van de Ven

Bieden op een styling advies door Fred van Leer of een make-over door hair en make-up artist Mari van de Ven en hiermee het goede doel steunen? Van 7 mei tot 4 juni kan dit: Fight cancer, het label voor jongvolwassenen van KWF Kankerbestrijding, organiseert dan de ‘Days of Love its’. Bij deze online veiling kun je bieden op zogenaamde ‘Love its’: bijzondere belevenissen en producten die het leven mooi maken. Via Fight cancer maak je kans op deze make-over en steun je hiermee ook direct de strijd tegen kanker.

De gehele opbrengst van de ‘Love its’ gaat naar Fight cancer: alle samenwerkingspartners hebben namelijk hun aanbiedingen belangeloos ter beschikking gesteld. Hair & make-up artist Mari van de Ven vertelt waarom hij meedoet: “Onderzoek naar kanker is heel erg belangrijk. Hoe meer geld Fight cancer heeft, hoe beter en hoe meer onderzoek er verricht kan worden naar een oplossing voor deze verschrikkelijke ziekte. Om Fight cancer te steunen, veil ik een make-over door mij. Voor de hoogste bieder een mooie look, een ander persoon een mooier leven.”

‘Love its’ voor iedereen
Je kunt nog meer winnen: een reis naar Londen inclusief diamanten ring van Royal Asscher, Supertrash front row seats voor de Amsterdam International
Fashion Week, een reading door medium Peter van der Hurk (Het Zesde Zintuig), een G-Star RAW taylor experience, Piet Boon®styling advies, een VIP-groepsarrangement voor het Loveland Festival, een vriendenarrangement in De Zwaluwhoeve en vliegtickets naar een KLM-bestemming naar keuze. Ook Marlies Dekkers, Barry Atsma, Jan Smit, Johnny de Mol, Gers Pardoel, Don Diablo, The Dylan Amsterdam, Kitchen Deluxe, Spa Zuiver, V&D en vele anderen bieden bijzondere ‘Love its’ aan.

Van 7 mei tot 4 juni
De ‘Love its’ worden verspreid over 4 weken geveild via de website en lopen op verschillende momenten af. De veilingsite wordt gesponsord door partner Pleziro.

Over Fight cancer
Jaarlijks krijgen 95.500 mensen te horen dat ze kanker hebben – dat zijn 11 mensen per uur. Bijna 42.000 mensen sterven jaarlijks als gevolg van kanker. Er is nog altijd veel geld nodig om te zorgen dat kanker niet langer een dodelijke ziekte is. Fight cancer zet zich als jong en eigenzinnig actielabel van KWF Kankerbestrijding in voor wetenschappelijk kankeronderzoek, voorlichting en patiëntbegeleiding. Fight cancer wil jongvolwassenen bewust maken van de noodzaak van kankerbestrijding en roept op om op positieve wijze actie te voeren tegen kanker.

Over deze schrijver

Het BeautyJournaal-team

Het BeautyJournaal-team

Het BeautyJournaal redactieteam schrijft artikelen voor BeautyJournaal.nl. Het gaat om artikelen die niet per se door hen op persoonlijke titel gemaakt worden.

Reageren