Lippen Make-up Marketingtrends Ogen Wenkbrauwen Zakenpraat

Oud-hoofdredacteur Vogue, Carine Roitfeld lanceert MAC collectie najaar 2012

Vandaag werd bekend gemaakt dat de veelbesproken voormalig hoofdredacteur van de Franse Vogue, Carine Roitfeld, haar eigen make-upcollectie voor MAC cosmetics zal lanceren in het najaar van 2012. Carine heeft meegewerkt aan het volledige concept: van packaging tot productnamen en de kleuren van de paletten.

De M·A·C Carine Roitfeld Collection zal 20 items omvatten met een focus op oog-en wenkbrauwmake-up. De look zal de bekende signatuur van Carine dragen: smokey eyes, flink aangezette, volle wenkbrauwen en nude lippen.

Tot slot: er komt ook een ‘stencil’ in de vorm van een ster die overal op het lichaam of het gelaat kan aangebracht worden: the Good Luck Star.

De campagne wordt geschoten door topfotograaf Mario Sorrenti.

Over deze schrijver

Redactie, Monique

Redactie, Monique

Beautyjournalist en uitgever van BeautyJournaal, Monique Lindeboom, zit al 24 jaar in het vak en kent de industrie op haar duimpje. Ze verscheen in diverse tv programma's, had 1,5 jr lang een uitzending bij BNR Nieuwsradio, schreef een boek, doet consultancywerk voor cosmeticabedrijven en cosmetisch medische klinieken en geeft regelmatig interviews aan tijdschriften en kranten over ontwikkelingen in de industrie.

Reageren