BeautyJournaal’s Shop Redactie favorieten
B.R.U.S.H de beste stylingtool ever voor volume in je haar
STOP! Zoek niet verder! Wij zijn superfan van B.R.U.S.H, een warmtetool die je pluizige haar prachtig en langdurig glad maakt, en ook mooi volume met een slag erin kan maken. In dik haar, maar ook in kwetsbaar fijn haar. Zowel Monique als Lydia zijn er lyrisch over.
In aansluiting op de introductie van Lauder’s creme Revitalizing Supreme Global Anti-Aging, exclusief voor Europese vrouwen, werden ook onderzoeksgegevens vrijgegeven waarin het bedrijf de bevestiging vond dat er in Europa een behoorlijke groep vrouwen is, die een no-nonsense benadering hebben ten aanzien van beautyrituelen en cosmeticagebruiksgedrag.
Lees hier de gegevens:
- 89% van de Aziatische vrouwen gebruikten een tonic of een lotion op waterbasis, tegen amper 47% van de Europese vrouwen
- 52% van de Aziatische vrouwen gebruiken regelmatig een serum of een essence, tegen amper 21% van de Europese vrouwen
- In de Verenigde Staten verkiezen 74% van de vrouwen een huidverzorgingsproduct met een SPF, terwijl in Europa amper 56% van de vrouwen hiervoor kiezen
- 67% van de Aziatische vrouwen verkiezen een apart zonnebeschermingsproduct of UV-beschermer te gebruiken als bijkomend beschermingsproduct
- 80% van de vrouwen wereldwijd gebruiken een moisturizer
- Anti-aging producten vertegenwoordigen de helft van de verkopen in huidverzorging op de Europese markt en het “Global Anti-Aging” segment is het meest dynamische in deze categorie 2
- In Italië en Frankrijk telt het “Global Anti-Aging” segment voor meer dan 25% van de verkopen van prestige anti-aging producten 3
PROFIEL VAN DE EUROPESE VROUW DIE “GLOBAL ANTI-AGING” PRODUCTEN GEBRUIKT: 4
- Ze behoort in het algemeen tot de hogere middenklasse
- Ze heeft een zeer dynamische en actieve levensstijl op het werk of thuis
- Ze is zich bewust van haar gezondheid, doet regelmatig aan sport en besteedt de nodige aandacht aan haar voeding
- Ze is zelfbewust, intelligent en pragmatisch
- Ze heeft dezelfde pragmatische ingesteldheid met betrekking tot huidverzorging
- Ze beschouwt ouder worden als een natuurlijk proces en heeft geen specifiek huidverouderingsprobleem
- Ze is niet geobsedeerd door schoonheid of rimpels, maar merkt veranderingen op in haar huid, die ze zou willen vertragen
- Ze wil haar drukke leven niet nog gecompliceerder maken en verkiest een eenvoudige huidverzorging
[1] Ipsos Research, 2009
2 European forecast 2009
3 NPD France and Italy calendar Year 2009
4 Sommer April 2010, Scent analysis 2009
- Lees hier ook BeautyJournaal’s profiel van deze eerste creme exclusief voor EU-vrouwen
Meer weten over dit onderwerp?
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief!
Laatste reacties