In aansluiting op de introductie van Lauder’s creme Revitalizing Supreme Global Anti-Aging, exclusief voor Europese vrouwen, werden ook onderzoeksgegevens vrijgegeven waarin het bedrijf de bevestiging vond dat er in Europa een behoorlijke groep vrouwen is, die een no-nonsense benadering hebben ten aanzien van beautyrituelen en cosmeticagebruiksgedrag. Lees hier de gegevens: 89% van de Aziatische vrouwen […]

02:05 - 01:15
luistertijd 02:05 - leestijd 01:15

In aansluiting op de introductie van Lauder’s creme Revitalizing Supreme Global Anti-Aging, exclusief voor Europese vrouwen, werden ook onderzoeksgegevens vrijgegeven waarin het bedrijf de bevestiging vond dat er in Europa een behoorlijke groep vrouwen is, die een no-nonsense benadering hebben ten aanzien van beautyrituelen en cosmeticagebruiksgedrag.

Lees hier de gegevens:

PROFIEL VAN DE EUROPESE VROUW DIE “GLOBAL ANTI-AGING” PRODUCTEN GEBRUIKT: 4

[1] Ipsos Research, 2009

2 European forecast 2009

3 NPD France and Italy calendar Year 2009

4 Sommer April 2010, Scent analysis 2009

Lees ook