Droge huid Gezicht Rimpels en slapte Voor hem

Nieuwe generatie huidverzorging bij Douglas

Technische merknamen, meer medisch uitziende verpakkingen, harde claims. Het is de nieuwe generatie huidverzorging, geïnspireerd op hoe in Amerika veel merken verkocht worden. Het is dus maar net waar je van houdt: een droomverpakking met poëtische taal of keiharde feiten in een no-nonsense jas? Je begrijpt het al – qua receptuur hoeven nieuwe merken niet altijd af te wijken van  wat al in de markt bestaat, alleen de verpakking en de taal verleidt je op een andere manier.

Goodskin Labs – EXTEN-10

Estée Lauder houdt er een creatieve denktank op na, Beauty Bank genaamd. Een van de resultaten van alle brainstormsessies bij Beauty Bank is GoodSkin Labs. GoodSkin Labs doet het niet slecht. Al sinds de lancering in 2007 boekt het nichemerk wereldwijd aardige successen. Zo was hun eerste product, Tri-Aktiline een best-seller in het Engelse Boots en in Taiwan, Korea en Japan. Hun volgende product, Eyliplex-2,  was in Douglas Duitsland de meest succesvolle huidverzorging lancering ooit.

GoodSkin Labs doet veel aan onderzoek naar huidveroudering en probeert door het gebruik van de nieuwste technieken en doorbraken steeds de beste oplossing aan haar klanten aan te bieden. Of het nu gaat om fijne lijntjes en rimpels, donkere kringen onder de ogen, verlies van volume, elasticiteit en helderheid – GoodSkin Labs maakt producten om ieder specifieke probleem aan te pakken. Bovendien zijn alle producten parfumvrij.

Nieuw van GoodSkin Labs is EXTEN-10, een zeer hydraterende crème die de uitstraling van huid direct beïnvloedt. Door lichtweerkaatsende bestanddelen en veel hyaluronzuur zorgt EXTEN-10 er voor dat de huid er direct frisser en gladder uitziet. Daarnaast werkt het product preventief en helpt toekomstige schade te voorkomen door een breed spectrum aan zonnebescherming. EXTEN-10 kost € 39,50 voor 50ml. en is alleen te koop bij Douglas.

BeautyJournaal heeft al regelmatig aandacht besteed aan Goodskin Labs producten. Lees hier maar.

Rexaline

Douglas zelf trekt de fluwelen handschoenen uit en komt met een regelrecht dreigement. Tegen rimpels welteverstaan. Aan de kop van het persbericht voor hun nieuwe Rexaline productlijn staat zonder omhaal ‘Maak een eind aan rimpels – verdrink ze!’. Da’s stevige taal.  Wat is Rexaline en hoe gaat het je rimpels verdrinken? Welnu – Rexaline is van oorsprong een Amerikaans merk dat afkomstig is uit de AG Labs laboratoria (inmiddels ook eigendom van het Estée Lauder concern). Het werd in 2008 in Amerika gelanceerd en de verkoopcijfers waren dusdanig goed dat Douglas besloot het naar Europa te halen. Rexaline werkt met het beproefde en razend populaire hyaluronzuur, in dit geval in een gefragmenteerde vorm die dieper de huid in kan dringen. Dit gefragmenteerde hyaluronzuur wordt  gecombineerd met polyuglutaminezuur en essentiële plantenextracten zoals royal jelly en ginseng. Dit geheel wordt het Rexaline Complex genoemd en vormt de basis van alle Rexaline producten.

Het uitgangspunt is vooral hydrateren. Zo veel, zo goed en zo langdurig mogelijk. Een goed gehydrateerde huid blijft immers langer mooi en rimpelvrij. Het Rexaline gamma bestaat uit zes producten die allen in meer of mindere mate het hydraterende Rexaline Complex bevatten: een anti-rimpelcrème, een rijke anti-rimpelcrème, een geconcentreerd anti-rimpel serum, een oogcontourcrème, een verzorgende lippenbalsem en een vochtmasker. Het serum is ook, speciaal door mannen, als aftershave product te gebruiken. De prijzen liggen tussen de € 21,- voor de lippenbalsem en de € 64,- voor het serum. Voorheen was het merk ook bij Sephora te koop, maar als we het persbericht goed gelezen hebben, is het nu alleen nog te koop bij Douglas.

 

Over deze schrijver

Het BeautyJournaal-team

Het BeautyJournaal-team

Het BeautyJournaal redactieteam schrijft artikelen voor BeautyJournaal.nl. Het gaat om artikelen die niet per se door hen op persoonlijke titel gemaakt worden.

Reageren

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.