shop DiorShow smudge en waterproof mascara DiorShow wordt geroemd als een van de beste mascara’s ter wereld. Het is absoluut smudge- en waterproof en heeft een superborstel. Bekijken De mooiste en meest luxe online designershoppingwinkel uit Engeland gaat voor het printmagazine dat in oktober 2011 uitkomt een samenwerking aan met Estée Lauder. In het bijzonder […]

02:13 - 01:19
luistertijd 02:13 - leestijd 01:19

De mooiste en meest luxe online designershoppingwinkel uit Engeland gaat voor het printmagazine dat in oktober 2011 uitkomt een samenwerking aan met Estée Lauder. In het bijzonder zal de Estée Lauder Re-Nutriv gepromoot worden.

Het magazine heet The Guide. het wordt zowel in print als online verspreid. Het vertoont een mix and match van de nieuwste modetrends met verwijzingen naar de online winkel. De beautysectie zal volledig door Estée Lauder ingevuld gaan worden, en de producten kunnen online besteld worden op de website van Estée Lauder via deeplinks in de online versie van The Guide.

Make-upartist Tom Pecheux krijgt veel aandacht met tips en trends. Er zal een interview zijn met Aerin Lauder over de visie van haar grootmoeder, haar make-up must-haves en de mode must-haves. Er zal ook aandacht zijn voor de nieuwe ambassadeurs Constance Jablonski en Liu Wen en hun favoriete producten en kleding. De Lauder bijdrage wordt verder ondersteund door een advertentiecampagne door het tijdschrift heen met -Nutriv Ultimate Lift Age Correcting Collection, en ook te zien in de I-Pad versie van het blad.

Net-A-Porter oprichtster Natalie Massenet is er content mee. Ze laat weten dat met de komst van Estée Lauder in dit nummer het segment beauty tips nog mooier uitgebreid kan worden. Aerin Lauder heeft veel bewondering voor Massenet laat ze weten en ze vindt het een prachtige samenwerking om de het online shoppen voor de Lauder brand ook een impuls te geven. ‘Net-A-Porter is bezig de grootste modeshopping site voor global fashion te worden.’

Persoonlijk vragen wij ons af waarom Massenet in deze juist zo kenmerkende formule waarin niet 1 modemerk maar tientallen modemerken getoond worden, juist wel voor een enkele beautybrand kiest als samenwerkende partij. Het staat haaks op haar visie op een multibrand winkel te zijn. Vanuit Lauder begrijpen wij heel goed dat dit medium en dit modeconcept een prachtig vehikel is om nog meer bij een high end modepubliek binnen te komen.

Lees ook:

 

Lees ook