shop Eucerin Sun Photoaging Control Fluid SPF50+ Eucerin Sun Fluid Anti-Age SPF 50+ beschermt tegen verbranden, ouderdomsvlekjes en droogtelijntjes Bekijken Momenteel draait er in de grote steden een abricampagne met fraaie posters voor de Dior Addict lipstick, the Iconic. Niemand minder dat topmodel Kate Moss is uitgekozen als gezicht voor de campagne. Die Kate toch, […]

02:11 - 01:18
luistertijd 02:11 - leestijd 01:18

Momenteel draait er in de grote steden een abricampagne met fraaie posters voor de Dior Addict lipstick, the Iconic. Niemand minder dat topmodel Kate Moss is uitgekozen als gezicht voor de campagne. Die Kate toch, ze gaat inmiddels al richting de veertig maar dankzij Photoshop en haar waanzinnige features kan ze nog met gemak doorgaan voor een twintigjarige vrouw. En dat is ook de bedoeling in dit geval. Dior’s ultrashine, featherlight en transparante lipstick is een mix van gloss en good old lipstick. Hiermee slaat het luxe merk de brug tussen de hang naar glossjes bij jonge vrouwen en de kennismaking met de echte klassieker onder de make-upproducten: de lip-stick. Dior spreekt van moderne transparantie. De Iconic bevat 25% minder was dan de traditionele lipstick, het is vervangen door een gel. De eigenschappen als hydratatie en volle kleur worden benadrukt. Gebruiksters melden in het persbericht dat ze zeer tevreden zijn over de innemende glans en het smeltend zachte gevoel op de lippen. Er zijn maar liefst 44 kleuren. Check ook de leuke nagellakken in verschillende groen, grijs, paars en blauwtinten! Volgens de persinformatie zijn ze vanaf 21 maart 2011 in de winkels te vinden: lips voor 28,50 en lakjes voor 22,50. Mocht je willen weten welke kleur favo is van Kate: Diorkiss (578), een zacht sensueel roze.

Bekijk hier ook de commercial:

Chanel borduurt met de uitgifte van Rouge Coco uit 2010 nu voort met Rouge Coco Shine. Actrice Vanessa Paradis is het gezicht voor deze eveneens prachtige lijn transparencies in lipcolor. Ook Chanel spreekt van luchtigheid, van smeltzachte ervaringen op de lippen en bijzondere glans. Alles draait om een natuurlijke make-up, zo laat Chanel ons weten, in zachte fruittinten. En vanzelfsprekend zijn de hydraterende eigenschappen subliem, zoals het bij deze nieuwe generatie lip-sticks hoort. Het aanbod bestaat uit 25 kleuren, de prijs is 29 euro. Ze zijn sinds 7 maart 2011 verkrijgbaar. De hulsjes van de lipsticks zijn ook smaller dan van de klassieke lipsticks. De inhoud bedraagt 3 gram.

Lees ook:

Lees ook