Noem het bold femininity, smart and very sexy. Zo benoemen make-upartists het in ieder geval graag, zo lezen we. Het lijkt androgyn, maar dat is het niet helemaal, men ziet het liever als een perfecte mix tussen jongensachtig en ultra vrouwelijke glamour. Het type vrouw dat er niet voor terugdeinst om een zwarte mannensmoking met […]

01:18 - 00:47
luistertijd 01:18 - leestijd 00:47

Noem het bold femininity, smart and very sexy. Zo benoemen make-upartists het in ieder geval graag, zo lezen we. Het lijkt androgyn, maar dat is het niet helemaal, men ziet het liever als een perfecte mix tussen jongensachtig en ultra vrouwelijke glamour. Het type vrouw dat er niet voor terugdeinst om een zwarte mannensmoking met wit zijden shirt aan trekken met vuurrode lipstick. He…wie houdt er niet van dat vrouwbeeld? Wij wel, we smullen ervan na zoveel uberglanzend en veel te blond meisjesgeweld. Volgens een professor in marketing, Choong Park is de trend dat mannen vervrouwelijken en vrouwen vermannelijken een blijvend gegeven dat steeds verder uit ontwikkeld zal worden.

Powervrouwen, ze doen ons denken aan de jaren’90 toen ook het mannenpak voor vrouwen hoogtij dagen beleefden. Noem het the new cool, whatever. In onze harten is het nooit weggeweest, we gaan onze pakken ook weer uit de mottenballen halen en onze herenschoenen weer lekker in het vet zetten. Ohja, naar het zich laat aanzien zijn die korte koppies ook ideaal als je bolletje niet zoveel haar heeft.

 

 

 

 

 

 

 

Lees ook:

Lees ook