Ze heet Michelle Phan, is 22 jaar, trekt miljoenen bezoekers met haar filmpjes en blogs en onderhoudt inmiddels ook een cosmeticalijn met anti-acne items, genaamd IQQU.  Lancôme in Amerika heeft het nieuws van WWD.com nog niet bevestigd. Maar Lancôme zou dit nieuws via Twitter wel zelf hebben verspreid inmiddels. In Nederland weet men er (n0g) niets van, […]

00:56 - 00:33
luistertijd 00:56 - leestijd 00:33

Ze heet Michelle Phan, is 22 jaar, trekt miljoenen bezoekers met haar filmpjes en blogs en onderhoudt inmiddels ook een cosmeticalijn met anti-acne items, genaamd IQQU.  Lancôme in Amerika heeft het nieuws van WWD.com nog niet bevestigd. Maar Lancôme zou dit nieuws via Twitter wel zelf hebben verspreid inmiddels. In Nederland weet men er (n0g) niets van, aldus woordvoerder Karin Saalmink.

Wij zouden het ook een bijzondere strategiewijziging vinden.  Lancôme wekt bij ons niet de indruk dat het zich op jonge consumenten richt – eerder op de volwassen vrouw. Toch blijkt niets minder waar. Lancôme richt zich tegenwoordig ook op de dochter van de Lancôme-vrouw, enkele seizoenen geleden is die trend al ingezet met de inmiddels beroemde Juicy Tubes.

Lees ook:

Lees ook