Karl Lagerfeld heeft humor. Hij creëert regelmatig de meest zinloze maar hebberig makende Chanel accessoires en Der Kaiser heeft bovendien nog een beetje zelfspot ook. Zo werd de man laatst op een vliegveld gekiekt met een tas met daarop de tekst; Karl Who? Alle media pakte het op en de tas werd een grote hit. […]

01:18 - 00:47
luistertijd 01:18 - leestijd 00:47

Karl Lagerfeld heeft humor. Hij creëert regelmatig de meest zinloze maar hebberig makende Chanel accessoires en Der Kaiser heeft bovendien nog een beetje zelfspot ook. Zo werd de man laatst op een vliegveld gekiekt met een tas met daarop de tekst; Karl Who? Alle media pakte het op en de tas werd een grote hit.

Nu verkoopt het Franse warenhuis Colette op hun webshop een T-shirt met dezelfde tekst, ontworpen door stylist Naco. Deze collectors item kost maar €50,- Koopje dus!

Er is echter wel één maar…Wanneer je meer dan twee andere mensen met hetzelfde shirtje ziet lopen, verdwijnt het speciale gevoel al snel zo weet ik uit betrouwbare bron. Vriendin E. kocht vier weken geleden het meest geniale shirtje op het blog van Zoe Karssen.  Deze blogster ontwierp een kleine, genummerde oplage T-shirtjes met zogenaamde Chanel-print. Vriendin E. had nummer 23 en was euforisch. Toen ze een week later op Sensation Bastiaan van Schaik en assistent Joël in hetzelfde shirtje spotte, zette ze al haar vraagtekens. Na twee dagen fashion week wist ze zeker dat ze hem weer op E-Bay ging verkopen.  80 van de 100 genummerde stuks waren op de fashion week aanwezig…Aii!

Lees ook