Make-up Psychologie Zakenpraat

Lydia’s favoriete make-up look tijdens AIFW zomer 2009

lydias-favo-foto-aifwHet zijn de tegenstellingen die dit verhaal zo bijzonder maken, laat ze ons weten. Orange Babies zet zich in voor moeders en baby’s met aids, waar ook ter wereld. ‘Was het voorheen vooral een Afrikaanse aangelegenheid, nu zien we het probleem ook steeds meer in Azië opkomen. Vandaar ook onze keuze om dit Afrikaanse model een Geisha look mee te geven, zowel in kleding als in make-up. De dozen van Hermès op het hoofd laten de tegenstellingen in de wereld ook nog eens goed zien. Marije Goekoop heeft de styling gedaan. Heel ingetogen en toch zo krachtig.’

orange-babies-foto-peter-stigter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lees ook:

Enkele van de looks die Lydia le Loux voor de juli editie 2009 AIFW maakte

Filmpje met Lydia die vertelt over de lentelooks 2009 en Monique als lijdend voorwerp neemt

Over deze schrijver

Redactie, Monique

Redactie, Monique

Beautyjournalist en uitgever van BeautyJournaal, Monique Lindeboom, zit al 24 jaar in het vak en kent de industrie op haar duimpje. Ze verscheen in diverse tv programma's, had 1,5 jr lang een uitzending bij BNR Nieuwsradio, schreef een boek, doet consultancywerk voor cosmeticabedrijven en cosmetisch medische klinieken en geeft regelmatig interviews aan tijdschriften en kranten over ontwikkelingen in de industrie.

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.