Cellulite Gezicht Lichaam Marketingtrends Natuurlijk 100% Zakenpraat

Beauty Caps van Ericson Laboratoire

eriscon-laboratoireZo kregen wij het fraaie persdossier onder ogen van het Franse cosmeticamerk Ericson Laboratoire – een merk waarover wij ook al eens een film hebben gemaakt met Arctische stoffen. Maar nu zijn het voedingssupplementen met een beautiful doel: voor een stevigere, gladdere, sterkere en zuiver schone huid. Voor wie zich stoort aan rimpels, verslapping, pukkels of teveel droogte.

Supplementen die zorgvuldig samengesteld voor de verschillende doeleinden. Combinaties van vitaminen met mineralen, omegavetzuren, extra krachtige anti-oxidanten of zelfs klei voor de onzuivere huid. Leuk voor de zomer vinden wij ook weer de zon-pillen met extra anti-oxidanten om de huid weerbaarder te maken tegen de inwerking van uv-straling.

De beautycaps lijn bestaat uit Energy Lift om de verouderende huid extra ondersteuning te bieden, DHE.Age voor post-menopausale vrouwen, Hydra Intensive om de vochthuishouding op peil te houden, Pure Biotic voor de acne gevoelige huid, Sensitive Aroma om de gevoelige huid aan te sterken, en Sun Derma. Voor het lichaam, voor drainage en tegen celluite zijn er ook caps.  Je bekijkt het volledige assortiment hier.

Lees ook:

Verstandig in de zon met extra anti-oxidanten (als je tenminste niet rookt!)

The next thing: eetbare creme

BeautyJournaal TV: een ijskoude facial van Ericson Laboratoire

Over deze schrijver

Redactie, Monique

Redactie, Monique

Beautyjournalist en uitgever van BeautyJournaal, Monique Lindeboom, zit al 24 jaar in het vak en kent de industrie op haar duimpje. Ze verscheen in diverse tv programma's, had 1,5 jr lang een uitzending bij BNR Nieuwsradio, schreef een boek, doet consultancywerk voor cosmeticabedrijven en cosmetisch medische klinieken en geeft regelmatig interviews aan tijdschriften en kranten over ontwikkelingen in de industrie.

3 reacties

  • Wat een onzin van de heer Richter. Leuke tekst 15 jaar geleden, nu komt men daar niet meer mee weg.

  • Hoi Erik, tuurlijk is het er al veel langer, de industrie zoekt vele wegen af om geld te verdienen en maken het dankzij selffulfilling prophecy met behulp van onverwoestbare en duurbetaalde beautyanalisten bij onderzoeksbureau gewoon weer opnieuw een trend. het laatste nieuws is trouwens dat dit soort bollenkijkers nu roept dat je maar beter als cosmeticamerk je pillen niet onder dezelfde naam moet uitbrengen want dat kan het imago van je cremes weer schaden……geloof jij het? ik niet. is allemaal marketingbedrog. een nieuwe naam geeft nieuwe koopimpulsen en nieuwe verhalen, meer kans op euro’s dus.

    neemt niet weg dat werkzaamheid natuurlijk bij alles wat geproduceerd wordt door de mens een punt van discussie blijft. per saldo geloof ik dat je maar beter gezond kunt eten, en voldoende daarvan ook….

    bedankt voor de tip over de website, wel een beetje verklapte reclame he *wink*

  • Toch wel oud nieuws en niet zo heel bijzonder. Kijk eens bij http://www.laviesage.nl , daar vind je een complete lijn met zeer werkzame stoffen en ook nog meetbare resultaten. Nutri-cosmetics zijn al een hele tijd in de markt. Maar door het cosmetische aspect proberen allerlei bedrijven de meest fantastische verpakkingen te bedenken. Ze geven liever geld uit aan het glossy gevoel dan aan werkzame stoffen. Een verloren kans!

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Cookies

BeautyJournaal maakt gebruik van cookies.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen