Lippen Make-up Marketingtrends Parfum Vrouwen Zakenpraat

Trend: sixties revival in verpakkingen

bold-coloursEr druppelen allemaal waanzinnig leuke verpakkingen van cosmetica op ons kantoor binnen. Vette kleuren groen, geel en oranje en roze, met vrolijke pop-art prints en semi psychedelische prints. Geniet van de nieuwste gadgets van DKNY en Elizabeth Arden.

 

 

 

 

De beroemde eight hour creams van Elizabeth Arden zijn nu in een likkepot en lipstick voor je lippen in hippie ea-eight-hour-creamstyle verkrijgbaar . Echte flower powerdoosjes met de beroemde cocktail van vitamine E, paraffine en beta hydroxy zuur voor een zacht lipvelletje. Het zijn limited edition producten die vanaf augustus bij ICI Paris XL te koop zijn voor 19,95.

 

 

dkny-pop-art-perfumeDonna Karan gaat met haar beroemde appeltjes parfum op de pop-art toer, uit de jaren 60. Delicious Art omvat een parfum en een bodylotion van resp. 52 euro en 34 euro, te koop bij parfumerieen.

 

 

 

Lees ook:

BeautyJournaal TV: altijd hippe kleuren bij OPI nagellak

Romantische make-up voor najaar 2009 bij Givenchy

Trend: versgeperste parfumgeurtjes

Over deze schrijver

Redactie, Monique

Redactie, Monique

Beautyjournalist en uitgever van BeautyJournaal, Monique Lindeboom, zit al 24 jaar in het vak en kent de industrie op haar duimpje. Ze verscheen in diverse tv programma's, had 1,5 jr lang een uitzending bij BNR Nieuwsradio, schreef een boek, doet consultancywerk voor cosmeticabedrijven en cosmetisch medische klinieken en geeft regelmatig interviews aan tijdschriften en kranten over ontwikkelingen in de industrie.

Reageren