Zakenpraat

Luxe warenhuizen USA delen voor $ 175 m aan cosmetica uit

Warenhuizen delen gratis cosmetica uit

De warenhuizen zijn in een ‘class action settlement’ in februari 2004 overeengekomen dat ze dit zouden doen als tegenprestatie op het feit dat er volgens de Amerikaanse rechtbank prijsafspraken waren gemaakt. De bedrijven hebben zich er altijd tegen verweerd, maar starten nu desalniettemin deze wel zeer ludieke actie.

De happy trip start op 20 januari en duurt zeven dagen of zolang als de voorraad strekt. De actie is eenmalig. Of je daarvoor nou bonnen moet overleggen als bewijs van je aankopen in die jaren, wordt niet in de door ons gelezen media uitgelegd.  Cosmeticaconcerns als L’Oreal, Estee Lauder en Chanel staan op de lijst. Als je interesse hebt om er meer over te lezen, doe dat hier. Op deze website wordt alleen melding gemaakt dat je een inwoner van de USA moet zijn. Daarnaast wordt er een lijst gegeven van producten binnen bepaalde categorien die dus gratis opgehaald kunnen worden. Het zijn producten die ook in die periode vervaardigd zijn. Konden we maar even gaan kijken, want het wordt vast een ongelofelijk graaisessie, dan kan niet anders!

Over deze schrijver

Redactie, Monique

Redactie, Monique

Beautyjournalist en uitgever van BeautyJournaal, Monique Lindeboom, zit al 24 jaar in het vak en kent de industrie op haar duimpje. Ze verscheen in diverse tv programma's, had 1,5 jr lang een uitzending bij BNR Nieuwsradio, schreef een boek, doet consultancywerk voor cosmeticabedrijven en cosmetisch medische klinieken en geeft regelmatig interviews aan tijdschriften en kranten over ontwikkelingen in de industrie.

Reageren