'De consumenten gellak was al HEMA-vrij, toch kregen we in sommige berichtgeving de wind van voren’
Een revolutionaire crème met rozen-DNA die werkt op het hart van je huidcellen. Geen anti-aging, maar best aging.
Iedereen roept maar wat, vooral om onderscheidend te zijn. De realiteit is weerbarstiger.
Wat als een arts zegt dat je niet meer nodig hebt dan een simpele crème – en daarmee haar eigen merk verkoopt als de norm?
Clarins wil niet de beste van de wereld zijn, maar de beste voor de planeet. Transparantie is het nieuwe luxe.
Van smeren naar stimuleren! Ik geef 10% korting!
Hij wordt gesmeerd, geslikt en zelfs ingespoten. Maar zo veilig is het niet....
Waar voor je geld: kwaliteit en gepersonaliseerd
Heerlijke beurs om nieuwe trends in cosmetica stoffen op te snorren!
De slogan had ooit een feministische boodschap
Er zijn aanwijzingen dat in de energiekern van de huidcellen iets op hol slaat....
We laten ons een oor aan naaien, volgens Verster moet het roer om. Elke paar jaar roept iemand dit wel...
De visie van BeautyJournaal’s uitgever en journalist Monique Lindeboom.