Wat een weekend, met zoveel awards voor vakmensen in beauty!
Maar liefst 300 producten werden ingezonden voor deze felbegeerde award!
Wat als een arts zegt dat je niet meer nodig hebt dan een simpele crème – en daarmee haar eigen merk verkoopt als de norm?
Clarins wil niet de beste van de wereld zijn, maar de beste voor de planeet. Transparantie is het nieuwe luxe.
Waar voor je geld: kwaliteit en gepersonaliseerd
Van geavanceerde make-up tot high tech huidverzorging en behandelingen
Wie kunnen zich gaan voorbereiden op de volgende juryronde?
Meer bewijs, minder impulsaankopen, duidelijker assortiment, beauty is wellbeing
Koreaanse beauty lijkt vernieuwend, maar veel ingrediënten en concepten zijn al decennia bekend in het Westen. Wat maakt het dan toch zo onweerstaanbaar?
Prijsstijgingen houden de omzet op peil, maar afnemende volumes maken vernieuwing onmisbaar voor merken die relevant willen blijven. 1 op de 4 is inmiddels een early adaptor shopper.
Skincare Generics zegt de perfecte kopie van dure La Mer en Augustinus Bader te hebben. Dupes voor een paar tientjes ipv honderden euro's.
Wetenschappelijk onderzoek kan er wel wat over zeggen, lees maar..
Het financiele nieuws uit de beautyindustrie.