Psychologie Zakenpraat

Leestip! Mardge Pascaud De Schoonheidsdriehoek

redactie, Corine
Geschreven door redactie, Corine

Mardge Pascaud beschrijft haar visie op haalbare en onhaalbare idealen

De Schoonheidsdriehoek. Een boek dat ingaat op de vraag ‘Wat is schoonheid?’ Wat betekende schoonheid vroeger en wat betekent het nu? Worden vrouwen zekerder van zichzelf als ze proberen de hun aangeprezen schoonheidsidealen na te streven of juist niet?

Zijn de schoonheidsidealen die van alle kanten op ons afkomen reëel of allemaal schone schijn?

Vragen die ons allemaal bezighouden

In haar boek De Schoonheidsdriehoek gaat Mardge Pascaud diep in op deze vragen. Vragen, die vrouwen over de hele wereld bezighouden. Daarbij stuit ze op verrassende en soms zelfs onvoorstelbare boodschappen die door de media de wereld in worden geholpen.

Haalbare idealen?

Dit boek gaat echter ook over het waarom en hoe van de door haar ontwikkelde Schoonheidsdriehoek, die wel haalbaar is. Die vrouwen én mannen laat stralen doordat ze hun balans vinden.

Mardge Pascaud

Mardge Pascaud beschrijft haar visie op schoonheid.

Humoristisch en to-the-point

Dit boek is geschreven voor iedereen die zich een beeld wil vormen van hoe men vroeger met schoonheid omging, hoe de zogeheten idealen tot stand konden komen en wat er anno nu werkelijk allemaal mogelijk is. Met de nodige humor geschreven, maar altijd to the point met slechts één doel voor ogen: de haalbare realiteit benoemen op het gebied van schoonheid. Hoe innovatief die inmiddels ook is. Want, dit boek gaat ook over de Toekomst van Schoonheid. Met meer dan verbluffende uitkomsten.

De Schoonheidsdriehoek is online te bestellen,ook verkrijgbaar bij jouw Pascaud specialist, bij iedere boekhandel en bij Bol.com.

ISBN 978-90-825107-0-6, prijs € 34,50

Over deze schrijver

redactie, Corine

redactie, Corine

Corine (1981) maakt deel uit van de BeautyJournaal redactie en is daarnaast ook freelance communicatieconsultant en tekstschrijver met een voorliefde voor beauty- en verzorgingsproducten. Ze is erg kritisch als het om verzorgingsproducten gaat, besteedt veel tijd aan 'vergelijkend warenonderzoek' en het uitpluizen van ingrediënten. Want hoe mooi de verpakking van een crème, lotion of lippenstift ook kan zijn... het gaat uiteindelijk om de inhoud.

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.