Ioma zet in op serieuze huidverbetering

01:29 - 00:53
luistertijd 01:29 - leestijd 00:53

Het cosmetica merk IOMA gaat samenwerken met Unilever. Jean Michel Karam, oprichter en algemeen directeur van IOMA, hoopt hiermee o.a de internationale ontwikkeling van het merk te versnellen, is te lezen in het persbericht.

IOMA biedt de consument naast verschillende huidanalyses ook een breed aanbod aan huidverzorgingsproducten, allemaal zonder parabenen, kleurstoffen en parfum. IOMA is in tien landen, waaronder in thuisland Frankrijk, actief.

IOMA behoudt volledige autonomie

“Deze samenwerkingsovereenkomst stelt ons in staat om IOMA snel en duurzaam te vestigen als het merk waar men niet omheen kan binnen de huidverzorging- en de schoonheidssector”, meldt Jean Michel Karam in het persbericht. Hierin wordt tevens vermeld dat IOMA de volledige autonomie behoudt over haar commerciële operaties en ontwikkeling.

De toegevoegde waarde van de samenwerking met Unilever zit ‘m voor IOMA in de stijging van het financiële vermogen. Daarnaast worden de deuren van Unilever’s onderzoekscentra voor IOMA geopend.

Verankering met grootste markten ter wereld

IOMA kan tevens voordeel halen uit deze verankering met de grootste markten ter wereld. Zo krijgt het merk toegang tot het zg. Customer Innovation-netwerk en de Insight Centers, die IOMA weer in staat stellen samen te werken met alle distributiepartners.

Unilever vormt samen met Jean Michel Karam het management. Het merk is te koop bij Ici Paris.

Binnenkort zal Yvonne verslag doen van haar ervaringen met Ioma.

Lees ook