De Nederlandse make-upblogger van Nikki Tutorials, de 17-jarige Nikki de Jager, is door VW gevraagd voor een smashing scary commercial. Een hit op YouTube, geen idee of hij op tv zal komen. Het heet A crash Course to Shine…..: Als je Nikki nog niet kent, ze was in oktober 2011 te gast bij De Wereld […]

00:52 - 00:31
luistertijd 00:52 - leestijd 00:31

De Nederlandse make-upblogger van Nikki Tutorials, de 17-jarige Nikki de Jager, is door VW gevraagd voor een smashing scary commercial. Een hit op YouTube, geen idee of hij op tv zal komen. Het heet A crash Course to Shine…..:

Als je Nikki nog niet kent, ze was in oktober 2011 te gast bij De Wereld Draait door. Bekijk die uitzending hier. Daar was ook Dagan Cohen aanwezig, een specialist op het gebied van ‘Me Media’, die vertelt waarom veel mensen op internet met hun filmpjes zo’n giga hit kunnen worden: ze zijn de anti-held en daar houden we van om naar te kijken. Overigens zal dat in het geval van Nikki niet zo zijn. Anti-helden zijn eigen ‘losers’, ‘nerds’, ‘mafketels’ die op steengoeie, maar ook afwijkende wijze hun emoties en talenten vertonen.

Lees ook