shop Guerlain Mon Guerlain eau de parfum Mon Guerlain is het állerlekkerste poederachtige parfum van dit moment. Favoriet bij jonge vrouwen en we vertellen waarom…chic, eigenzinnig, zacht. Het komt zalig door de warmte van je huid tot leven. Bekijken Het is maar weer druk. De afgelopen week werd niet alleen de nieuwe Schoonheidsspecialiste van het […]

04:07 - 02:28
luistertijd 04:07 - leestijd 02:28

Het is maar weer druk. De afgelopen week werd niet alleen de nieuwe Schoonheidsspecialiste van het Jaar verkozen, ook vielen twee merken met een product in de prijzen. Een overzicht.

OPI wint Drogisterij award met Shatter Coat

Vol trots heeft OPI de felbegeerde titel ‘Winnaar Drogisterij Awards 2011 in ontvangst genomen. Het juryrapport meldde: OPI heeft volgens de jury met OPI Shatter Coats een boost aan de nagellakwereld gegeven. De markt was weggezakt (wij weten niet beter dan dat de markt alweer een jaartje of langer booming is? – red.), maar heeft nu weer een opwaardering gekregen. Diverse merken hebben nagellak met craquelé effect in het assortiment, maar OPI was de allereerste die dit product introduceerde. De distributie is beperkt, maar waar het verkrijgbaar is, is iedereen razend enthousiast, de flesjes vliegen de winkel uit.’

Ieder voorjaar organiseert Marketing Results de Drogisterij Awards, die dit jaar voor de 22e keer worden gehouden. De uitreiking vond plaats op dinsdag 13 maart in Kasteel de Vanenburg in Putten. De prijzen werden overhandigd aan De prijs heeft faam gekregen, hij wordt inmiddels de ‘Oscar van de drogisterijbranche’ genoemd. De jury bestond dit jaar uit Harry Gloudemans (juryvoorzitter), Jos van de Linden (D.I.O./Pour Vous ondernemer), Ruud Conijn (The Nielsen Company), Paul van Engen (Hoofd promotie van FACO en D.I.O.), Bart Janssen (Etos ondernemer), Floris van de Berg (Directeur merchandising & promotions Etos) en Karin Swinkels (Commercieel manager DA).

Hannah Touch of Silk wint de Beauty Press Innovation Award 2012

De nieuwe hannah Touch of Silk, een multifunctionele, directe teintverbeteraar op basis van zijdezachte siliconen, heeft de ‘Beauty Press Innovation Award’ gewonnen. Volgens insiders is dit dé brancheprijs voor het meest innovatieve beautyproduct binnen de professionele schoonheidsbranche – hieronder wordt verstaan het schoonheidsspecialisten-kanaal.

De jury van de Beauty Press Innovation Award bestond uit tien vertegenwoordigers van de beautyvakpers en –consumentenpers. De jury is onder de indruk van de unieke structuur, het directe resultaat en de herstellende werking van het product.  “De directe teintverbeteraar neemt een unieke propositie in, omdat het product op basis van hoogwaardige, huidverbeterende siliconen helemaal een product van deze tijd is”, aldus de samenvattende conclusie van de jury.

Schoonheidspecialisten Suzan Oerlemans en Schoonheidssalon ‘Attirance winnen beautyprijs

De felbegeerde Beauty Award 2012 in de categorie ‘Schoonheidsspecialist van het J aar’ is gewonnen door Suzan Oerlemans van Suzan Oerlemans Huidinstituut uit Aarle-Rixtel. Oerlemans werkt met het Pascaud-concept.

In de categorie ‘Beauty Salon van het Jaar’ mocht Schoonheidssalon ‘Attirance’ uit Breda de felbegeerde Beauty Award 2012 in ontvangst nemen.

De winnaressen worden geroemd om hun vakkundigheid als schoonheidsspecialisten maar ook als ondernemers. Ze waren bezocht door een zg. mystery guest die een undercover bezoek bracht. De ‘Mystery Guest’ onderging een behandeling en inspecteerde zaken zoals klantvriendelijkheid, hygiënevoorschriften en service.

Over Suzan Oerlemans zei de jury het volgende:’ Een vakvrouw met een ongelofelijke positieve uitstraling. In combinatie met haar vakkennis en gedrevenheid is zij een boegbeeld voor de schoonheidsbranche. Suzan heeft een duidelijke visie ten aanzien van de klantbehandeling en klantbinding. Ze heeft veel specialisaties die passen bij haar concept, heeft veel vakkennis en een hoog opleidingsniveau. Een absolute topper in haar vak’.

Schoonheidssalon ‘Attirance’ kreeg de volgende beoordeling:’ Een dynamische organisatie met  een duidelijke structuur en een geweldig team. Er wordt heel servicegericht gewerkt. De focus ligt op de groei van het team en het bedrijf als geheel. De specialisaties die geboden worden, passen heel goed in het concept. Er worden op een slimme manier marketing- en PR- elementen toegepast die passen bij de klanten. Een voorbeeld voor de branche’.

De Beauty Award Publieksprijs werd gewonnen door Cindy Bennink van Salon Caresse Beauté en de Beauty Award Newcomer werd gewonnen door Herma Knol  van Salon 99 Skin Care.

Nog meer prijzen:

Lees ook