shop Iconic Elements Anti-aging cream. Clean beauty! Krachtpatser! Met het natuurlijke gouden duo vit C en E, en ferulazuur (een plantaardig antioxidant). Bekijken Gisteravond werd de rode loper uitgerold ter ere van de lancering van Discovery Networks’ nieuwe vrouwenzender TLC. Om 18:00u – het moment dat TLC ook voor de rest van Nederland live ging […]

01:48 - 01:05
luistertijd 01:48 - leestijd 01:05

shop

Iconic Elements Sensitive Cream voor de gevoelige huid

Iconic Elements Sensitive Cream voor de gevoelige huid

Samengesteld door huidarts Francis Wu voor de meest gevoelige huid. Met 100% milde, natuurlijke stoffen.

Gisteravond werd de rode loper uitgerold ter ere van de lancering van Discovery Networks’ nieuwe vrouwenzender TLC. Om 18:00u – het moment dat TLC ook voor de rest van Nederland live ging – verzamelden pers, BN’ers en andere genodigden zich voor de officiële lancering in People’s Place, vlakbij het Leidseplein in Amsterdam. Daar kregen zij een sneak preview van de TLC-programmering en een gezellig feestje.

Jochem de Jong, Algemeen Directeur bij Discovery Networks Benelux, laat weten: “Iedereen heeft overweldigend positief gereageerd op de lancering en men kijkt enorm uit naar alle nieuwe programma’s. Ons gevoel dat de Nederlandse vrouw behoefte heeft aan een duidelijk geprofileerde vrouwenzender, is na vanavond alleen nog maar meer bevestigd. We beginnen bescheiden, maar zullen er alles aan doen om Nederland te veroveren.”

TLC noemt zichzelf een kwalitatieve lifestyle- en non-fictie entertainment zender voor en door vrouwen die haar kijkers niet voorschrijft wie ze moeten zijn, behalve zichzelf. ‘Omdat TLC aanvoelt wat vrouwen echt interessant vinden en zichzelf niet te serieus neemt, is de vrouwenzender er voor elke stemming en smaak: van een compleet andere wereld tot realiteit, van actie tot ontspanning, van fascinerend tot informatief en van gek tot grappig. De programmering sluit aan bij de verschillende wensen van de moderne vrouw.’

TLC is een volledig Nederlandse versie van Discovery’s internationale vlaggenschip zender TLC met Nederlandstalige programma’s, promo’s en commercials. De zender heeft volledige dekking in Nederland in het analoge en digitale basispakket. TLC zendt vanaf 18:00 uur uit op het kanaal van Animal Planet en richt zich op de vrouw van nu tussen 25 – 39 jaar.

Lees ook