shop Bapscarcare Siliconen Littekengel Bapscarcare gel is een nieuwe generatie siliconengel voor littekenbehandeling, verrijkt met vitamine E. Bekijken Vanaf begin of half februari kun je de volgende producten van L’Oréal in de winkels verwachten: Youth Code Serum, gebaseerd op de nieuwe kijk op genbeinvloedende technologie: er zitten stofjes in die eiwitten op de huid kunnen stimuleren […]

02:16 - 01:22
luistertijd 02:16 - leestijd 01:22

Vanaf begin of half februari kun je de volgende producten van L’Oréal in de winkels verwachten:

Youth Code Serum, gebaseerd op de nieuwe kijk op genbeinvloedende technologie: er zitten stofjes in die eiwitten op de huid kunnen stimuleren waardoor de teint stralender wordt. L’Oréal bracht de uitvinding voor het eerst in 2009 op de markt in het luxe segment voor het merk Lancôme, onder de naam Genifique. Lees ook dit testpanelreview erover, en het achtergrondverhaal over de wetenschap. Daarna werd het ook massmarket weggezet bij L’Oreal Paris onder de naam Youth Code. Lees de review over de oogcreme uit de Youth Code serie. In 2011 komt Youth Code Serum, waarin een tienmaal hogere dosis opgenomen is van de werkzame cocktail. kan solo gebruikt worden. € 23,99.

Lash Architect D4 mascara, maar nu met vier unique selling points, waarvan de nieuwste: separatie, voor het ultieme effect van een valse wimper. De andere drie eigenschappen zijn volume, lengte en krul. Ook de borstel is vernieuwd: hij is asymmetrisch en licht gebogen. € 15,99.

In het foundationassortiment komt de Infallible Brush erbij. Deze 24 uur houdende foundation bevat twee nieuwe siliconen filmvormers die de intensiteit van de kleurpigmenten beschermen, zodat hij ook niet afgeeft en dus zo lang houdbaar is. De kwast die eraan zit moet zorgen voor een professionele opbrengtechniek met een egaal resultaat. De kwast kun je er niet afhalen, dus fingerpainting is er niet bij:-) € 16,99.

Vanaf maart 2011 zijn deze producten in de winkels te verwachten:

L’Oreal Paris Sublime Mousse. Na John Frieda (zij waren de eersten in ons land – bekijk hier ook de film die wij erover maakten in Londen!) en Schwarzkopf introduceert L’Oreal in 2011 ook de permanente moussekleuring. Een haarkleuring op basis van schuim, die makkelijk aanbrengt, niet uitloopt, dus geen geklieder en zich goed laat verspreiden. € 13,99.

In het assortiment van Elvive komt de Volume Collageen serie uit voor fijn haar dat ook futloos is. Het collageen in deze producten moet haar haar meer stevigheid en volume teruggeven. Een extra boost is ingepland voor de Elvive Volume Collageen Root Lifter. Prijzen van 3,49 tot € 5,99.

 

Lees ook