shop Kanebo Sensai 38 C Volumiser mascara smudge proof! Dit is écht de áller, allerbeste smudge proof mascara die we kennen! Gegarandeerd een dag- en avond lang géén mascara onder je  ogen. Bekijken Haarmerk Wella kondigt de introductie van de Wella Pro Series Academy aan. Een site voor consumenten, deels gemaakt door bloggers en geinspireerd door […]

01:19 - 00:47
luistertijd 01:19 - leestijd 00:47

Haarmerk Wella kondigt de introductie van de Wella Pro Series Academy aan. Een site voor consumenten, deels gemaakt door bloggers en geinspireerd door het haarnieuws en de looks van de Wella kappers. Wella, dat van oudsher een sterk salonmerk is, zoekt hiermee ook de aandacht op van een breder consumentenpubliek. Wella heeft in het kader van deze nieuwe strategie onlangs ook een haarverzorgingslijn, afgeleid van de kapperslijnen, laagdrempelig in de markt gezet.

De digitale Academy is een educatief platform, waarmee iedereen zelf een expert op haargebied kan worden. Een look creëren met behulp van een filmpje of een artikel lezen over de haartrends van komende zomer, het kan allemaal op deze inspirerende website. Speciaal voor dit nieuwe initiatief is Wella een samenwerking aangegaan met Beautylab, I Love Beautynews, Lushious Beauty (de site van Debbie Zwiers zal overigens een dezer maanden overgaan in BeautyScene, onderdeel uitmakend van het bedrijf YourScene, waar ook Girlscene en Fashionscene onder vallen) en MIXitup, zo meldt het persbericht. De beautyexperts die aan deze sites verbonden zijn zullen inspirerende artikelen, filmpjes en foto’s delen met de Academy en hun visie op haartrends geven.

Lees ook

Lees ook