Dit laat ze deze zondag weten aan WWD.com.
De Amerikaanse modeontwerpster die in de jaren’70 vrijwel iedere Amerikaanse vrouw (tot in het Witte Huis) aan de beroemde wrapdress wist te krijgen, blijft zichzelf opnieuw uitvinden. Wist ze begin deze eeuw haar iconische jurk de wikkeljurk weer onder de aandacht te brengen van de internationale modejournalisten en telt ze sindsdien ook weer helemaal mee als ontwerpster, nu is de beurt aan de uitbreiding van line extensions.
Ze heeft al make-up, die in Amerika bij Sephora wordt verkocht. Binnenkort zal ze haar eerste parfum uitbrengen en later moet ook high tech huidverzorging volgen. Hiervoor heeft ze samenwerking gezocht met het bedrijf ID Beauty, aldus WWD.com. Overigens heeft ze al eens eerder cosmetica uitgebracht onder de naam Tatiana, maar die lijn verkocht ze begin jaren tachtig.
De reden waarom haar wikkeljurken trouwens zo populair werden is omdat ze werkelijk elk vrouwenlichaam staan. Of je nu grote of kleine borsten hebt, een taille of geen taille, dunne of dikke benen en billen: door het accent op de taille via de X lijn, wordt elk silhouet verfraaid.