De minimagazines op BeautyJournaal zijn een uniek product en in het leven geroepen om merken de kans en de ruimte te geven hun nieuws te vertellen in woord, beeld en geluid.

01:43 - 01:02
luistertijd 01:43 - leestijd 01:02

De minimagazines op BeautyJournaal zijn een uniek product en in het leven geroepen om merken de kans en de ruimte te geven hun nieuws te vertellen in woord, beeld en geluid. Het Amerikaanse cosmeceuticalmerk EmerginC heeft de mini mag benut om zichzelf te introduceren in Nederland bij een hoogwaardige doelgroep van consumenten en professionals en koos daarvoor het portal BeautyJournaal.nl

Het magazine van EmerginC draaide de hele maand mei en trok vanwege het grote nieuws dat dit merk is voor de Nederlandse markt de meeste bezoekers! Lezeressen van BeautyJournaal behoren tot de meest geïnteresseerde beautyfans die er zijn. Doelgroep van 30+ met een bovengemiddelde interesse in huidverbetering en een navenant bestedingspatroon op dit gebied schreven in groten getale in op de mail en winactie en lieten ook ons persoonlijk weten heel erg benieuwd te zijn naar de prachtige producten.

Importeur Bart Engels van Skinnovators: ‘We hebben een overweldigend aantal reacties gekregen. Maar niet alleen dat, er zijn ook bestellingen gedaan en er zijn leads binnen gekomen van schoonheidsspecialisten. Want ook die groep heeft onze focus. EmerginC is een uitstekend merk voor schoonheidsspecialisten en huidtherapeuten.’

Engel vervolgt dat hij in het najaar met een bijzonder voedingssuppletiemerk uit Amerika de Nederlandse markt zal betreden, ‘en daarvoor hebben we ook weer een mini magazine op BeautyJournaal besteld. Dit beautyportal heeft voor ons de perfecte match qua doelgroep.’

Bent u importeur of fabrikant en geïnteresseerd om uw merken bij een gerichte cosmeticaminded doelgroep onder de aandacht te brengen? Vraag naar onze demo’s van de mini magazines via info@beautyjournaal.nl.

Lees ook