Nuja, het is niet te koop hoor, het maakt onderdeel uit van een afstudeerproject. Volgens student Ryan McSorley die aan de prestigieuze Central Saint Martins modeschool in Londen studeert is zijn brandmerk en zijn cremedoos weer eens een andere manier om te laten zien dat je van Chanel houdt. Zijn prototype voor een Chanel verzorgingsset omvat een een bijzondere hoofdband met een siliconen Chanel logo erin, die een afdruk achterlaat op je hoofd. Ain’t it cool!? Je moet er wel een nacht mee slapen om het brandmerkje de volgende dag te kunnen zien. Volgens McSorley houdt het vervolgens wel een paar uur aan – vooral niet wrijven dus. Nu is het niet zozeer bedoeld om alleen te laten zien dat je van het merk Chanel houdt, maar vooral ook om te tonen dat je Chanel huidverzorging gebruikt.
Volgens een schrijfster op de site bellasugar.com is het wel een heel subversieve benadering van het begrip ‘branding’. Maar ze benadrukt dat je het ook anders kan bekijken: dit seizoen zijn neptattoes weer helemaal in, en dit zou je dus ook als een tattoe kunnen beschouwen. Een gestanst tattoetje ….
Wij vinden het helemaal geweldig!