Consumenten leiden een stressvol leven en zijn altijd maar onderweg. Geur wordt  een belangrijke manier om te ontsnappen aan al die stress. Er is onder andere een geurkaars in ontwikkeling die ruikt naar Pina Colada en doet denken aan een heerlijke vakantie op het strand. Schoon en simpel Een andere belangrijke trend  voor 2010 zijn […]

00:37 - 00:22
luistertijd 00:37 - leestijd 00:22

Consumenten leiden een stressvol leven en zijn altijd maar onderweg. Geur wordt  een belangrijke manier om te ontsnappen aan al die stress. Er is onder andere een geurkaars in ontwikkeling die ruikt naar Pina Colada en doet denken aan een heerlijke vakantie op het strand.

Schoon en simpel
Een andere belangrijke trend  voor 2010 zijn schone en simpele geuren bestaande uit slechts een geurcomponent. Deze trend zullen we voornamelijk aantreffen bij bodylotions en doucheproducten.

Lees hier meer over geur!

Vergeet de lipstick barometer. Het is parfum dat telt!

High door versgemaaid gras?

Aromatherapie verlaagt stressniveau

Lees ook