shop We Are Paradoxx Hangover Hair Elixer Corine vertelt: ; ‘Het voelt aan als een haarolie en is vrijwel geurloos. Mijn haar slurpt het op, zonder vettig aan te voelen. De glans is prachtig!’ Bekijken Paul Moers studeerde rechten en milieukunde aan de Universiteit van Amsterdam en deed vervolgens zeer brede ervaring op in de totale voedselketen, […]

02:02 - 01:13
luistertijd 02:02 - leestijd 01:13

Paul Moers studeerde rechten en milieukunde aan de Universiteit van Amsterdam en deed vervolgens zeer brede ervaring op in de totale voedselketen, waarmee hij zijn sporen verdiende binnen concerns als Ahold en Unilever. Daarna is hij enige tijd verbonden geweest aan het MBA programma van de Universiteit van Kopenhagen en was hij werkzaam als zelfstandig consultant.

In 2005 werd hij mede oprichter van het merkstrategiebureau HIGHvalue in Amsterdam. Het bedrijf is gespecialiseerd in het bouwen van merken en heeft daar een inmiddels beroemde methodiek voor ontwikkeld.  Klanten zijn o.a. DSM, AVEBE, Interpolis, Friesland bank, Allianz, Perry Sport, Actie Sport, Politieacademie, etc

Paul Moers is daarnaast schrijver en publicist. Hij heeft in 2005 ‘New, private brands’ geschreven (over de opkomst van de huismerken) en in 2006 is het boek ‘Industrial Marketing in the new branding arena’ uitgekomen. Dit boek beschrijft de gevolgen van de opkomst van private labels voor de industriële bedrijven in de productieketen. Dit boek werd genomineerd voor de marketing literatuurjaarprijs 2006. In november 2007 verscheen zijn nieuwste boek ‘Merk toch hoe Sterk’. Dit boek gaat over het merk als strategische factor in het ondernemingsbeleid en werd ook genomineerd voor de marketing literatuurjaarprijs (2008).

In januari 2010 publiceert hij zijn nieuwste boek met daarin 10 inspirerende marketingoplossingen voor nieuwe groei. Hij is gecertificeerd RM en in 2009 uitgeroepen tot behorend tot de beste marketeers van Nederland (Tijdschrift voor Marketing).

Monique Lindeboom kent Paul Moers al enige jaren. Ze ontmoette hem voor interview over branding van modemerken en modebedrijven in de retail en raakte geinspireerd door zijn visie, zijn kennis en zijn charismatische persoonlijkheid. ‘We voelen ons vereerd dat Paul zich aan BeautyJournaal heeft verbonden als marketingexpert. Toen we hem ervoor vroegen, heeft hij geen moment getwijfeld.’

Hij bewondert Monique’s expertise en vermogen om binnen de beautyindustrie zo’n uniek portal als BeautyJournaal neer te zetten, met oog voor alle facetten van deze branche.

Lees ook