shop Iconic Elements Mineral Sunscreen spf 30 Face Ongeparfumeerd, géén nanotechnologie, wel 97% beschermd tegen UV Bekijken Zoals gezegd is Debbie dol op plantaardige cosmetica en zeker op cosmetica die niet getest is op dieren. Nu gebeurt dat nog nauwelijks, maar dat neemt niet weg dat het principe bij je levensstijl kan horen, zoals bij […]

01:14 - 00:44
luistertijd 01:14 - leestijd 00:44

Zoals gezegd is Debbie dol op plantaardige cosmetica en zeker op cosmetica die niet getest is op dieren. Nu gebeurt dat nog nauwelijks, maar dat neemt niet weg dat het principe bij je levensstijl kan horen, zoals bij die van Debbie.

Binnen het plantaardige segment test ze ook het liefst producten met biologisch geteelde stoffen. Het kan Debbie niet milieuvriendelijk genoeg zijn!

Ze gaat regelmatig naar Duitsland, het walhalla van de natuurcosmetica, om met haar vriendinnen te shoppen. In 2009 rondde ze ook een cursus visagie af, dus wie weet….kom je haar nog eens tegen als visagist.

Natuurlijk hoopt ze heel veel van en via BeautyJournaal te leren over cosmetica en de geheimen van natuurlijke, werkzame stoffen- zoals wij ook hopen dat wij veel van haar gaan leren.

Droomt van: het ultieme natuurlijke haarproduct dat haar dikke haar kan temmen en parfums met louter natuurlijke geurstoffen.

Verzorgingstijd: ca. 1 uur per dag.

Spendeert: maandelijks ca. 150 euro aan cosmetica.

Favoriete merken: Weleda, Gertraud Gruber, Dr.Hauschka, Annemarie Börlind, Madara, Ahava, Aveda en BWC (beauty without cruelty). Winkels: LUSH, L’Occitane, Kiehl’s, The Body Shop en De Tuinen

Lees ook