BeautyJournaal’s Shop Redactie favorieten
CeraVe Moisturing Cream voor de droge huid
De nieuwste campagne van salon The Color staat ditmaal geheel in het teken van generaties. The Color Generations is een haarkleurconcept in samenwerking met Matrix Nederland. Het concept is geïnspireerd op vrouwen van uiteenlopende generaties die langskomen in de Amsterdamse salon voor de meest vrolijke en gekke kleuren.
Lees ook
Voor elke persoonlijkheid een nieuw recept
De kracht van The Color is dat voor elke persoonlijkheid van verschillende generaties een tailormade haarkleur recept gecreëerd kan worden door de Color Specialisten. Hoe oud je ook bent.. een pop of color is op iedere leeftijd nog geschikt.
Fotografe Peggy Kuiper portretteerde voor deze campagne alle generaties binnen één familie. De verschillende generaties hebben weer diverse kenmerken. Maar één ding verbindt ze; een persoonlijke haarkleur die inspeelt op alle wensen en behoeftes.
Lees ook
Een tijdelijke kleur
We snappen dat het best lastig kan zijn om je haar direct te laten transformeren naar een opvallende kleur. Ook Matrix snapt dat. Daarom is in deze campagne gebruik gemaakt van het nieuwste product van Matrix; de ‘Color Blow Dry’. Met dit product creëer je een tijdelijke kleur die blijft zitten tot de volgende wasbeurt. Hiermee kun je meerdere kleuren proberen voordat je het voor een langere periode laat verven.
Van platinum blond of hot pink
Color Blow Dry van Matrix blijft in het haar zitten tot na 1 of 2 wasbeurten. Ideaal om een nieuwe kleurtechniek te proberen of om mee te gaan met de laatste haartrends zonder hier direct vast aan te zitten. Er zijn 6 neutrale kleuren zoals roséblond of caramel en 5 levendige kleuren die variëren van platinum zilver tot hot pink. Hoe oud je ook bent, kleur in het haar is altijd leuk! Al is het maar voor even 😉
Meer weten over dit onderwerp?
Schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief!
1 reactie
Bij ’n jonge meid vind ik zo’n kleurtje wel leuk, maar de oudere dames vind ik er niet mooier van worden. Krijgen, zeker in combinatie met n ‘kekke’ bril, meer zo’n uitstraling van ‘kijk mij es lekker gek doen’, brrr. Maar smaken verschillen natuurlijk