Gezicht Rimpels en slapte

Darphin Vitalskin pep voor de vermoeide huid

Redactie, Monique
Geschreven door Redactie, Monique

Vernieuwde energie voor je huid

Het prachtige schoonheidsspecialistenmerk Darphin (tegenwoordig onderdeel van het Estee Lauder concern) komt met een serum en creme op de vermoeide huid te re-booten.  Vitalskin moet de huid weer nieuwe energie geven. Het anti-fatigue dynamizing serum bevat ondermeer vitamine C en cafeine om de teint te verhelderen en de huid te hydrateren. Ook de gelaatstrekken ontspannen dankzij een zg. enerstim complex wat bestaat bruine algen en een sirtuine activerend onderdeel. Bedoeld om cellen langer te laten leven. Lees hier meer over sirtuine technologie op BeautyJournaal. 96% Van de stoffen is van plantaardige afkomst. € 56,-

Het tweede product is de replumping energic emulsion. Licht en verfrissend met eveneens het enerstim complex, maar ook antioxidanten (helaas niet nader genoemd) en hyaluronzuur (niet bekend of dit de moderne gefragmenteerde versie is). De emulsie is licht geparfumeerd met roos en jasmijn. 87% van de stoffen is van plantaardige afkomst. € 47,-

Na eigen speurwerk op het internet komen we erachter waar dat enerstim complex uit opgebouwd is: een trademark complex dat energen genoemd wordt en moet bijdragen aan een soepele zachte huid die optimaal gehydrateerd is waardoor zij er minder vermoeid uitziet. En mitostime, een stof uit bruine alg dat de mitochondrien in de cellen die functioneren als energiegevende batterijen, moet aanzetten tot beter functioneren. Dit laatste complex is overigens ook in de Uplifting Firming Cream van Clinique verwerkt. Niet verwonderlijk dat technologieën worden uitgewisseld binnen het grote Estee Lauder concern tussen haar merken.

We lezen verder nog online dat de lijn getarget is op 20-45 jarigen. Darphin koop je bij de schoonheidsspecialiste.

Lees ook:

Over deze schrijver

Redactie, Monique

Redactie, Monique

Beautyjournalist en uitgever van BeautyJournaal, Monique Lindeboom, zit al 24 jaar in het vak en kent de industrie op haar duimpje. Ze verscheen in diverse tv programma's, had 1,5 jr lang een uitzending bij BNR Nieuwsradio, schreef een boek, doet consultancywerk voor cosmeticabedrijven en cosmetisch medische klinieken en geeft regelmatig interviews aan tijdschriften en kranten over ontwikkelingen in de industrie.

Reageren