Pump It!

02:13 - 01:20
luistertijd 02:13 - leestijd 01:20

Geïnspireerd op wat er backstage en op de catwalks te zien is, slaat Dior nu een nog volumptueuzere weg in op het gebied van oogmake-up. Onder het toeziend oog van Peter Philips, Creatief Directeur van Dior Make-up en verantwoordelijk voor het imago, worden de wimpers gehuld in een overdaad aan volume. Want tegenwoordig is het all about volume!

Dit jaar komt Dior met de Diorshow Pump ‘n’ Volume mascara die grenzen verlegt op het gebied van volume. De mascara zorgt voor een revolutie in volume-opbouw door de wimpers direct intens volume te geven. De tube van Diorshow Pump ‘n’ Volume is vormgegeven als een flexibel elastomeer om – net als de formule en het borsteltje – het volume verhogende effect te versterken. Je knijpt simpelweg in de flexibele tube om de compacte mascara vloeibaar te maken. Het borsteltje vult zich direct met een ruime hoeveelheid mascara waarmee je in een keer een dikke laag op de wimpers kan aanbrengen voor extra veel volume zonder dat het klontjes achterlaat.

Hieronder zie je het campagne filmpje van deze volumineuze mascara. Bella Hadid is het nieuwe gezicht van Dior Make-Up, die deze mascara veel persoonlijkheid mee geeft door extra verbonden te zijn met de tijd en mode.

https://www.youtube.com/watch?v=FbmebCHuTBs&feature=youtu.be

Peter Philips verteld in een kort interview iets over de opnames van deze campagne en legt uit waarom Bella Hadid hier zo geschikt voor is. Ook verteld hij meer over de nieuwste Pump ‘N’ Volume mascara. Het filmpje kan je hieronder bekijken.

https://www.youtube.com/watch?v=PbPHSFswSEI&feature=youtu.be

Ook Bella Hadid zelf was enorm enthousiast toen ze voor het eerst kennis had gemaakt met de nieuwste Dior mascara. In het filmpje hieronder zie je precies hoe dat verlopen is en hoe het product door Peter Philips op haar wimpers word aangebracht.

https://www.youtube.com/watch?v=RbGJk0aC8Fs&t=2s

Vanaf 4 mei 2017 te koop! Kijk even online bij IciParisXL en Douglas.

Lees ook